Tentamen gjord!

Självfallet vet mina aktiva läsare som är på G i denna blogg att mitt avbrott med texter beror på tentamenplugg..
Men för en kort stund sedan lämnade jag bunkern där jag satt och gjorde min tentamen!
Hur det gick lämnar jag framtiden att visa med en positiv instinkt..
Nu kan jag andas utan att känna mig kvävd..mycket skönt!
En dag som denna är ljuvlig och borde vara min vardag, dock är jag medveten om att denna helg är min vila för att sedan återigen börja läsa inför nästa tentamen..men idag älskar jag det..

Leende upp till öronen förblir enormt hela dagen
Efter lite vila och utpustande beger jag mig mot fest!
Mycket nöje gott folk, mycket nöjde..

Kommentarer
Postat av: Rosita

Lät skoj med fest du! :)

2009-03-07 @ 18:56:21
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: E

jadå gillar ju din blogg :)

2009-03-09 @ 17:30:06
URL: http://emaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0