Karlstad!

Imorgon äger Karlstad Universitets Mångfaldsmässa rum.
Jag besöker då Karlstad i gott syfte utanför nöjets tillfredställelse. Ett syfte som innebär ett hopp om att hjälpa Karlstad att starta en kurdisk universitetsförening likt den jag idag i Örebro är aktiv inom.
Ska bli ett nöje och en maxad spänning att se om intresse finns för att utveckla dess universitet med en bidragande föreningen, jag ska göra mitt bästa i allt fall!

Förövrigt har en ny kurs startat för mig som kräver enorm koncentration
Något jag för tillfället inte kan bidra den med, och därför låter jag tiden gå genom att göra inget..
Liksom engagemang krävs ibland oengagemang

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Tack för tipset :D

Fin blogg och vackra texter!

Kram

2009-03-12 @ 19:45:18
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: jenny

Sv: Hur länge har du läst juridik:D?

2009-03-12 @ 20:17:47
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0