Sommarlov!

Nu är jag i Jönköping likt förra året denna tid. Tillbaka i mitt flickrum med himmelsängen och studentplakatet vilandes på den aprikosfärgade väggen. Nu är jag hemma från studierna och stressen i Örebro. För nu är det somamrlov, eller i finare mun på universitetsnivå, sommaruppehåll.

Mycket här hänt sedan sist jag var aktiv på min blogg.
För er som intresseras av gåtan angående mitt uppehåll är svaret likt många andra obesvarade frågor.
Frågan kan inte besvaras, jag vet inte varför jag satte en punkt. Säkerligen var skolan en enorm kraftätare, likt en sugpropp sög åt sig all min energi för att låta tankar flöda.
I huvudet fanns inget annat än paragrafer, mat och sömn..och mina älskade.

Nu hoppas jag på glöd! Skrivglöd!





UPPDATERING:
Såg nu att det var exakt en månad sedan jag skrev
Kanske är det ödet, ett tecken att jag ska åter borde börja skriva
(Hur jag drog det sammanbande behöver vi inte gå in på)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Tror att du missuppfattade mig, jag vet ju inte vart alla kommer ifrån, vet att de pratar arabiska, och därför skrev jag det inom " "....jag har inget emot araber, seriöst det borde du veta.



hoppas att sommarlovet är bra annars! =)

2009-06-16 @ 19:06:02
Postat av: malin

Kikar in ;)

2009-06-16 @ 19:45:54
URL: http://mmalino.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej. Har du sett Twilight?

Isåfall tycker jag att du ska kika in på min blogg och berätta vilken scen som är din favorit i filmen.

Detta kan du göra i inlägget som heter "wonderful stills from Twilight"

Kram Louise

2009-06-16 @ 21:09:52
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-06-16 @ 22:06:42
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0