Denna natt...

...sover jag inte utan jobbar. Shit låter hemskt och jag vet inte om det är mycke bättre än hemskt?!
I natt jobbar jag för första gången natt på boendet jag annars jobbat dag på i 3 sommrar närmare bestämt.
Känns kluvet, vet inte om jag ska känna positiv spänning över att jobba på natten eller om jag ska känna enorm oro över hur detta kommer gå. Kommer jag vara vaken eller få en såndär trötthetsattack.
Ni vet en sån man kan få när man sitter på bussen och helt plötsligt bara måste måste somna! Allt bara släpper i kroppen och man faller i likt en djup brun där inga sömnhinder exicterar. Man Vill och Ska sova! Och så gör man det med inge som helst tanke på nått. Jag är rädd att detta ska inträffa. Jag blir så trött att jag fullständigt skiter i att hålla mig vaken..

Men jag är en nattmänniska!
Behöver inte alls sova om nätterna och kan utan svårigheter vara vaken till 6 på morgonen.
Bara därför kommer jag vara trött redan innan midnatt denna natt.
Ingen aning om hur detta kommer bli
Det vet jag imorgon bitti när jag slutar


Panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0