På toppen av rädslan mitt i glädjen

Jag har fått antal av antal med käftsmällar, slungats tillbaka mot betongvägg, torka bort blodet, bita ihop för att sedan gå vidare med fokus bort ifrån det skedda.
Men nu var det ett tag sen jag låg på botten med förbundna ögon
Nu var det länge sen jag behövde klättrade upp med ostadiga ben efter ett slag

Trots att jag nu är på toppen kan jag inte känna glädje
Vet att nästa slag kommer vara de dubbla med en knockade kraft likt ingen tidigare
Rädd för att glädjas!


Kommentarer
Postat av: moa

fin text, kan känna igen mig i den!

2009-04-08 @ 09:50:50
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: bash

E de Mike Tysons match mot Muhammed Ali

2009-05-30 @ 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0