Vill bara gräva ett hål..

Vill bara gräva ett hål och ligga där länge i mörkret utan något ljud och utan något ljus.
Bara ligga där för mig själv utan att veta om det är dag eller kväll, natt eller morgon.
Vad skönt det hade varit att bara försvinna ett tag för att sen komma tillbaka med nya krafter..

Hade inte varit människa om jag ständigt sprang runt glad, ivrig och full av energi.
Alla hamnar vi i perioder då vi inte springer runt och ler, då vi är slappa och tomma på kraft.

Nu är det min tur..att gräva ett hål..
Men som vanligt ligger jag inte där länge utan skyndar mig upp och trycker bort tankarna bland alla andra tankar jag tryckt bort istället för att tänka igenom varför..undra hur länge min borträgningsförmåga håller innan den börjar spricka..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

tacktack, hur är läget =)?

2008-09-24 @ 23:55:41
URL: http://pnordqvist.blogg.se/
Postat av: Christa

Om man INTE trillade ner i ett hål ibland skulle man inte uppskatta hur ljust det är när man kommer upp igen.

Styrka till dig vännen

2008-09-25 @ 15:16:18
URL: http://hissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0