Spontat till götet

Spontana påhitt är förknippade med glädje.
Att vara spontan, spontant resa, spontant klippa sig..ja, allt det som är spontant är positivt. Oftast..

Idag ska jag "spontant" åka till Göteborg med inte för att jag är pigg och glad och ska göra något kul utan mer av plikt och förvirrad sorg. Min morfar är inte som han ska, sjukdomen har tagit ett järngrepp om hans nu ytterst svaga kropp.

Men han lärde mig att lite kärlek kan göra den sjukes smärta mildare.
Nu åker jag till morfar och ska ge all kärlek jag har..vill att hans smärta blir mild..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas de blir bra med han .. och grym blogg förresten.

2008-08-09 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0