Regn..regn..regn..

Halvligger i sängen precis som jag gjort hela dagen, dock med en påse godis nu vid min sida. Vet inte vad jag mest ska vara ledsen över, att jag äter godis istället för frukost/lunch eller att dagen går utan att jag gör något. Men ibland är man som förlamad både psykist och fysiskt. Varken tänker eller rör sig..bara ligger..
Jag går efter vädret har jag med tiden insett, sol är glädje och regn är bitterhet. Om solen bara ville skicka mig en stråle, då skulle jag kunna hoppa upp. Men borde kanske bara ligga, varför ska man alltid krångla till allt?! Ligg Dona ligg!

Men lite panik får jag ändå då jag vet att tiden går och jag närmar mig slutet av lovet vilket innebär att lämna familjen och bege sig till Örebro och juridiken igen. Juridiken saknar jag med att lämna familjen vill jag inte sakna. Trodde aldrig jag skulle klara av att vara här hemma hela sommaren utan att börja riva mig i håret och få tendenser till psykiska problem. Men så blev det aldrig! Jag har haft det bra, otroligt bra!

Åter till godiset och dess farliga färgämnen. Hälften slut, nu är 1 kilo kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0