Bara vara

Efter en längre period med intensivt bloggläsande valde jag att bli en del av den idag enorma bloggvärlden. En värld som är en stor del av mångas liv där de skriver om allt och inget. Vissa med en tanke andra för kändisskapets skull. Vad vill jag då få ut av detta?
Hört att pappret håller alla hemligheter och lyssna på alla ord så jag tänkte köra på den tanken. Iofs är detta inget papper utan en skärm och hemligheterna är offentliga men jag kommer må bra av dethär, att få skriva..skriva om allt och inget..

Vet inte om ni kommer att njuta eller intresseras av det jag skriver. (Observera ordet "ni", som om jag visste om någon änns skulle läsa denna blogg). Men jag ska bara vara Dona, hur klychigt det än låter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0